Dagens ridpass :) Florist,Dollar & Tami

Idag så red jag Florist på morgonen. Vi red inomhus och jag trodde att jag skulle DÖ!! Det är en kurs för Marianne och vi tränade på öppnaoch förvänd sluta :) På framridningen så fick jag fram honom riktigt bra men när vi skulle börja flytta ut & in bakdelen och ställa in och ut tappade han lite bjudning men efter ett tag fick jag fram honom igen sen när vi började med öppna och förvänd sluta längs ena långsidan så gick det bättre än vad jag trodde att det skulle gå :D han blev lite seg när det blev jobbigt men han gjorde det riktigt bra tillslut.:)
Sen efter det så åkte jag och Elin till Dollar och KOrall på rehab och red ut en bit :) det var mysigt och Dollar var lika fin som vanligt :) vi galopperade på en gräsvall (vi raceade lite också ... förlåt Elin XD ) och sen skrittade vi omkring lite. Vi hade det riktigt mysigt <3
Sen kl 17 så red jag lektion på Tami :) Det var länge sen jag red henne och hon hade verkligen förändrats. Hon var riktigt fin. Men eftersom det var sista lektionen för den här terminen så tävlade vi lite. Vi hade galopprace :D men Tami fattade noll så vi vann inte :( men andra gången förstod hon vad det gick ut på och då blev det lite mer gas men vi vann ändå inte :( men men man kan inte alltid vinna .... 
Ha det bra Kram Emelie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0